emailYTFB

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wyprzedaże! - haul zakupowy





Cześć! Postanowiłam dzisiaj podzielić się z Wami moimi perełkami jakie udało mi się wyhaczyć w bardzo okazyjnych cenach. z zakupów jestem bardzo zadowolona. Są to w większości rzeczy, które możecie jeszcze upolować ;)

Pierwszą rzeczą którą kupiłam około miesiąc temu jest strój kąpielowy a w zasadzie dół od stroju ;) niestety góry z kompletu nie było. Będąc w Tesco przechodziłam obok stoiska F&F gdzie w oczy rzucił mi się neonowo-pomarańczowo-różowy dół od bikini. Piękny kolor z urzekającymi falbankami. Nie mogłam go nie wziąć do tego ta cena ;). Po przecenie kosztowały mnie około 25 zł. Jakość mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła. Dosyć gruby solidny materiał. Górę zamówiłam ze strony internetowej Bershka. Po przecenie zapłaciłam za stanik około 30zł. Jedyny minus jakiego możecie się doszukać to brak zapięcia z tyłu, co może być dosyć problematyczne, aczkolwiek ja się już do tego przyzwyczaiłam ;). Przesyłka dotarła do mnie w przeciągu dwóch dni z czego byłam bardzo zadowolona ;). Po otworzeniu paczki ujrzałam spory kartonik z logiem firmy, przez co strój dotarł bez żadnego draśnięcia. Odcień różni się minimalnie, stanik ma bardziej rozbielony kolor. Razem wyglądają niemal jak od kompletu ;)

Dwa dni temu z moim chłopakiem wybraliśmy się na zakupy do galerii handlowej (Magnolia - Wrocław). Jedyny sklep w którym coś sobie wybrałam był New Yorker ;). Od jakiegoś czasu chodziła za mną czapka z daszkiem typu full cup, taką też udało mi się dorwać z 39,95zł na 19,95zł.

 Kolejna rzecz to crop top w czarnym kolorze, były jeszcze białe, ale wzięłam ostatnią jaka była w rozmiarze xs za 19,95zł, niestety nie wiem ile kosztowała bez obniżki bo nie miała metki ;). Ma bardzo ciekawy gruby i nieco śliski materiał. Do tego prosta przylegająca do ciała spódniczka w serducha ;) przeceniona z 39,95zł na 19,95zł.



























































































































































































Ostatnią rzeczą z New Yorkera była kurtka jeansowa, z której chyba jestem najbardziej zadowolona. Przecierana z tyłu i na ramionach w nietuzinkowym kolorze z kieszonkami. Ma też ciekawe zakładki przy guzikach. Przeceniona ze 159zł na 39,95zł szok! Będzie pasować niemal do wszystkiego ;). Szczególnie lubię ją w wersji z podwiniętymi rękawami.


















































































































































































































Ostatnią rzeczą są klapki, które mają swoich zwolenników jak i przeciwników. W prawdzie nie są to oryginalne buty Birkenstock, ale fasonem mi je bardzo przypominają. Odkąd zobaczyłam je na innych blogach pomyślałam, że też muszę coś takiego nabyć ;). Taki rodzaj butów jest określany mianem butów pielęgniarek ;D. Mi się bardzo podobają i co najważniejsze są bardzo wygodne. Ja swoje kupiłam w moim mieście na targu za 40zł. były jeszcze białe i czarne. Można je kupić w internecie wpisując nazwę firmy w moim przypadku Bao Bao ;).










































































































16 komentarzy:

  1. wow ile super rzeczy :) wszystko mi się spodobało :) świetny blog, zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jeszcze raczkujący, ale mam nadzieje, że będzie tylko lepiej ;) Co do zakupów, jestem bardzo zadowolona i zdziwiona wręcz tym co udało mi się kupić. Zazwyczaj jak jadę to wracam z niczym ;) a tu taka miła niespodzianka ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy! Najbardziej spodobała mi się ta spódniczka i strój kąpielowy. :)
    Zapraszam Cię do mnie, a ja dodaję Cię do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo perełek ale ten strój cudny - fajnie, że udało Ci dobrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje ;) Jest piękny i dobrze się nosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna ta kurtka! za tę cenę! łał! super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurta mi się najbardziej podoba. Bardzo dobra przecena ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Nigdy nie nosiłam tego typu czapek ;P ale musi być ten pierwszy raz ;P

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój blog :) Zostaję ;)
    A zakupy fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń