emailYTFB

czwartek, 14 sierpnia 2014

Test - pierwsze wrażenie - Catrice Sun Glow matt bronzing powder, medium skin w odcieniu 030 medium bronze



Cześć, Dziś przychodzę do Was z testem bronzera Catrice ;) Będąc w naturze sięgnęłam po ten produkt, ponieważ nie ukrywam spodobało mi się jego opakowanie ;) Jest solidne, wieczko przeźroczyste z grubego plastiku, natomiast spód w kolorze srebrnym(wcześniej było chyba złote) sprawia ,że wygląda on na produkt ekskluzywny ;) Zapłaciłam za niego 16,99zł. Niestety były tylko dwa odcienie 010 i 030, natomiast występuje on również w kolorze 020. Przyznam, że nie czytałam nic wcześniej na jego temat. Z tego co się orientuję początkowo były tylko dwa kolory dla jasnej i ciemnej karnacji, poprawcie mnie jeśli się mylę ;). Wydaje mi się, że kolor który ja wybrałam 030 medium bronze jest nowością. Nie mam pojęcia jak wygląda 020, ponieważ jak wcześniej wspomniałam nie było go na sklepie. 010 natomiast jest baaardzo jasny, powiedziałabym wręcz, że przypominał kolorem puder do twarzy. Na jednym z blogów wyczytałam, że 020 jest pomarańczką ;) Mój natomiast to przepiękny ciepły odcień brązu, który jest przeznaczony rzekomo do ciemnej karnacji. Zero jakiegokolwiek odcienia pomarańczy. Jest to dla mnie kosmetyk idealny do konturowania jak i opalania twarzy. Świetnie się nakłada, równomiernie, nie zrobicie sobie nim plam ;) Jest dosyć miałki, co idzie w parze z pigmentacją. Niektóre bronzery są tak twarde, trzeba się nieźle namachać żeby cokolwiek uzyskać na buzi. Podoba mi się to, że jest taki satynowy w wykończeniu. Pięknie się nakłada na pędzel, wystarczy lekko dotknąć kosmetyk. Kolejny plus za to,że jest całkowicie matowy, dla fanek rozświetlacza będzie to strzał w dziesiątkę. Po nałożeniu jestem w stanie stwierdzić, że odcień 030 nada się również dla stosunkowo jasnych cer. Fajne jest to że możeniu stopniować nasycenie koloru. Lekką ręką nałożymy go w sposób bardzo naturalny, subtelny, natomiast jeśli ktoś preferuje nieco mocniej podkreślone kości policzkowe jak np. ja, to również taki efekt nim uzyskamy. Rozciera się świetnie. Podsumowując, jestem tym produktem zauroczona ;) Jest to kosmetyk którego szukałam. Idealny na letnie dni, ale zimą  na pewno też po niego będę z chęcią sięgać. Cena nie jest mega wysoka, jakość mnie bardzo zadowala. Polecam, oczywiście odcień 030 medium bronze ;) Być może (a jak na razie wszystko na to wskazuje;) ) pojawi się on w ulubieńcach miesiąca ;)




















































































































































































































































































































































































Dajcie znać czy miałyście ten kosmetyk ;) Jak się sprawdzają inne odcienie ;)

19 komentarzy:

  1. Nie przepadam za bronzerami, ale paznokcie masz świetne ;D!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam, ale wiem, że już go chcę :) Pięknie się prezentuje na Twojej ślicznej buzi ♥
    Pięknie tu u Ciebie, świetne zdjęcia i w ogóle tak elegancko :)
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeden z lepszych kosmetyków Catrice :-) Kiedyś go miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, ale ja ogólnie mam małe doświadczenie z bronzerami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny bronzer, ładnie się prezentuję na policzkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam marne doświadczenie z bronzerami, swój pierwszy kupiłam właśnie w sierpniu. Szkoda, że nie wiedziałam o tym z Catrice wczesniej, na pewno bym się skusiła, bo na Tobie wygląda świetnie i cena nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest ok..kolor mnie urzekł oraz jego pigmentacja :)

      Usuń
  7. fajnie sie prezentuje, jeszcze go nie mialam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulala cudny jest, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego kosmetyku ale ogólnie nie sięgam po bronzery, mam jasną karnację, róż mi wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że Ty czujesz się dobrze w lekko zaróżowionych policzkach ;) Ja kocham efekt bronzera z różem i dodatkowo na szczyty kości policzkowych rozświetlasz ;))

      Usuń
  10. Rzadko używam bronzerów, bo wyglądają bardzo nienaturalnie przy mojej mega jasnej karnacji. Ale ten na twarzy wygląda całkiem ładnie :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń